Subscribe:

28 August 2010

Wajah baru?!

Assalamualaikum w.b.t... Selamat malam. (eh, betul ke?) haha~~


1. Wajah baru setelah hampir beberapa bulan pakai layout yang sama...
Wajah baru tak bermakna isi atau topik yang baru, aku tetap kekalkan dengan pendirian yang lama (aku akan cakap apa yang aku nak, tapi berlapik la...) Dengan ini, aku harap akan terus dapat semangat untuk menulis di blog ni dan berkongsi pengalaman, idea serta coretan hati kepada korang semua.


2. Aku akan cuba untuk update blog dengan lebih kerap lagi lepas ni, Insya-Allah... Kalau ada apa-apa yang menarik untuk dikongsi pasti aku akan post disini. Tapi takde gambar la sebab handphone murah la katakan, mana ada kamera,haha~~


3. Terima kasih sebab terus membaca blog aku, dan jangan lupa tinggalkan komen lepas dah baca tu okay? haha~~


Sekian.

0 comments:

Post a Comment