Subscribe:

04 August 2010

Hidup Baru (lmbtnya aku update)



    As-salam dan salam sejahtera, Salam 1Malaysia... Dah lama rasanya aku x mnulis kat tinta blog ni (haih... asal bka blog je ni la ayat prtama aku kan? haha~~) Bukannya apa, dlm sebulan dua ni byk sgt prkara yg berlaku smpai kan x sempat2 aku nk tuils kat blog ni... Tp xpe, yg berlalu biar brlalu, yg pnting skang ni aku smpat nk mnulis lg sdangkan assignment bru sparuh jln...

    Al-kisahnya, sebulan sblum kputusan kmasukan U diumumkan, dak2 form 6 dah uat rancangan tuk uat jamuan Ikatan Kasih yg mana kami berkumpul smula beramai-ramai bersama dgn guru2 utk mngenang kmbali jasa2 para guru... Tidak ktinggalan juga rakan2 yg bersama ktika di lower 6 yg turut djemput dan sudi mghadirkan diri... Kita hanya merancang dan Tuhan lah yg mnentukan... beberapa hari sblum majlis brlangsung, Keputusan kemasukan ke U tlah diumumkan, kami jangkakan ia akan kluar pd mggu brikutnya, tp apakan daya... Apa yg kami risaukan ialah, segelintir  rakan2 kami yg tidak mndpt tmpat ke U akan mngundur diri dr majlis itu, tp Alhamdulillah jangkaan itu meleset, mereka tetap turut serta pada hari mjlis itu berlangsung... Alangkah gembiranya hati bila dpt brkumpul kmbali stelah beberapa bulan berpisah slpas tamat persekolahan...

Sejurus slpas tamatnya majlis, kami smua bergegas utk mngemas tapak mjlis... kerana mulai esknya, mereka yg mndpt twrn ke UiTM perlu bersiap-sedia krna masa hnya tggal beberapa hari sja lagi sblum tarikh melapor diri ke kampus...
Ternyata sminggu itu bgitu memenatkan kerana aku prlu mnguruskan smuanya sndiri... Tapi itulah pngalaman... bila kita buat smuanya sndiri, hati kita puas... Tiada pljrn yg lebih baik dr pngalaman...

Di rumah kluarga encik Mohd Zain, terima kasih bg ktorg tmpang mjlis...


Huih, aku rasa nk stop dlu stakat ni... baik aku sambung karang assignment dri aku taip pnjang2 kat sini kan? haha~~
Till we meet again, Daa~~ Salam...

0 comments:

Post a Comment